اشتباهات رایج مردان درباره زنان

 

مردها معمولا فکر می کنند که زنان را خوب می شناسند. اما به احتمال زیاد اشتباهات فاحشی درباره آنها دارند که متوجه نیستند. در زیر به چند عدد از این اشتباهات اشاره می کنیم.

مردها فکر می کنند که کاملا می دانند زن ها چه میخواهند! باید گفت که همه زن ها مثل هم نیستند و شناختن علایق و سلایق چند زن، به معنای شناخت همه زن ها نیست.

مردها فکر می کنند که هرچه یک زن می خواهد آنها دارند! برخی از خانم ها به سختی به اوج لذت جنسی می رسند، و گاهی لازم است که مردها برای رساندن شریک جنسی خود به اوج لذت از وسایل کمکی مانند ویبراتور یا ژل های مخصوص خانم ها استفاده کنند. فکر نکنید که این وسایل جای شما را می گیرند بلکه آنها فقط کمک کننده هستند.

مردها فکر می کنند که احساس جنسی زنها مانند آنها است! در بیشتر زن ها قسمت های بیرونی آلت تناسلی حساس تر از قسمت های داخلی به ویژه درون واژن است. بنابراین دخول عمیق و صرفاً داخلی شاید چندان زن ها را ارضا نکند. بنابراین بهتر است که مردان با نوازش و تحریک قسمت بیرونی آلت تناسلی زنها، آنها را به اوج لذت جنسی برسانند.

مردها فکر می کنند که همه چیز را درباره بدن زنها می دانند! شناسایی نقاط تحریک پذیر زن ها و نحوه رفتار با این نقاط، در عمل جنسی بسیار اهمیت دارد. با توجه به تفاوت احساس زن ها، بهتر است که مردها از طریق گفت و گو با همسران خود، نظر او را درباره کیفیت تماس ها و نوازش ها جویا شوند. از طرفی گاهی آماده بودن زن به معنی راحتی دخول نیست. ترشحات واژن زن ها بسته به وضعیت جسمی و روحی آنها تغییر می کند و گاهی استفاده از چرب کننده های مجاز بهتر است.

مردها فکر می کنند که ساکت بودن در حین عمل جنسی بهترین کار است! کلاً امروز، رابطه زناشویی یک رابطه دو جانبه و مشارکتی است. بنابراین هرچه زوجین با هم بیشتر حرف بزنند و مسائل مورد علاقه دو طرف را مطرح کنند از رابطه زناشویی بیشتر لذت خواهند برد.

دکتر مریم نظری - مجله پزشکی مادر
منبع:
webmd.com