دیدگاههای بیماران

در ادامه مطلب، برای شما داستان ها و دیدگاه هایی از بیماران آنادولو قرار داده ایم که شاید منبعی از انگیزه و امید برایتان باشد. 

 چک آپ و مراقبت دندان - ایالات متحده آمریکا
کاترین و جان دولان

جان آمریکایی و کاترین نیوزیلندی دو تن از معلمانی هستند که در شمال عراق کار می کنند.  آنها حدود 4 ماه قبل به خاور میانه نقل مکان کردند. بعد از بروز پاره ای مشکلات پزشکی خاص، این زوج شروع به جستجوی یک بیمارستان کردند. اما مرکز پزشکی که بنواند پاسخگوی نیاز آنها باشد نیافتند. در این هنگام کنسولگری محلی آمریکا مرکز درمانی آنادولو در ترکیه را که یک همکار استراتژیک برای مرکز پزشکی جان هاپکینز است، برای این زوج پیشنهاد کرد. پس از برقراری ارتباط  از طریق اینترنت  دولان به  مرکز درمانی آنادولو آمد. بعد از یک چک آپ و آزمایش دندانپزشکی، آنها توانستند استانبول را هم بگردند. بعد از نتایج واضح در مرکز درمانی آنادولو کاترین دولان گفت :  “من تحت تاثیر هماهنگی و سازماندهی کارکنان قرار گرفتم. ما در خلال روند کار، زمان را از دست ندادیم و بنابراین شانس دیدن بعضی از اماک دیدنی در استانبول را بدست آوردیم.“

سرطان پستان - کانادا
لاوری دونفورد


بیمار کانادایی جهت درمان سایبرنایف به مرکز درمانی آنادولو  وارد شد.
لاوری دونفورد کانادایی بخاطر سرطان از سال 2001، درد و رنج زیادی متحمل شده بود. اما، با وجود مشکلات، در مبارزه با بیماری موفق شد. به خاطر بی میلی برای انتظار رویه های اداری زمان بر در کشورش لاوری دونفورد مرکز درمانی آنادولو را به عنوان یک راه حل جایگزین برای درمانش، مورد بررسی قرار داد. ابتدا در لاوری  سرطان پستان تشخیص داده شده بود که به  پس از درمان موفق به متوقف کردن فرایند بیماری شد. اما در پی ظاهر شدن یک خال بر روی پیشانیش دکتر ها پیشنهاد یک عمل جراحی فوری را دادند. دونفورد گفت : " من برای یافتن یک روش درمانی دیگر  تصمیم به گشت و گذار در اینترنت گرفتم. خیلی زود  با سایبرنایف مواجه شدم و اطلاعات قابل توجهی جمع آوری کردم. من  برای درمان در کانادا مجبور به انتظار برای مدت زمان زیادی بودم. زمان در چنین شرایطی همواره مهم است. به همین خاطر به مرکز درمانی آنادولو آمدم.” دونفورد اضافه کرد : “از لحظه ای که در فرودگاه با مهمان نوازی مرکز درمانی آنادولو مواجه شدم تا زمان کامل شدن درمان، یک لحظه تنها گذارده نشدم. از لحظه ای که پایم را داخل ساختمان بیمارستان گذاردم احساس آرامش به من دست داد. آنها حتی یک لحظه را هم از دست ندادند. ”



بای پس، میترال قلب تعمیر دریچه و فرسایش رادیوفرکوئنسی - ایالات متحده آمریکا
جان فریمن

برنامه نویس صفحات وب، جان  فریمن یک توریست بدون بیمه بود که پس از عمل جراحی قلب در ترکیه، در حال حاضر خیلی راحت تر نفس می کشد. جان فریمن  61 ساله به تازگی،  در ایالت نوادا، از ایالات متحده آمریکا، دچار حمله قلبی شد. بعد از کمک های درمانی پزشکان به فریمن گفتند که نیاز به جراحی دریچه قلب دارد که توسط هیچکدام از بیمه های درمانی تحت پوشش قرار نمی گیرد. فریمن برای جراحی در خارج از کشور قدم نخست را برداشت و بعد از تحقیقات وسیع به مرکز درمانی آنادولو آمد. بعد از پذیرش و انجام آزمایشهای اولیه مشخص شد که فریمن نه تنها به تعمیر  دریچه میترال قلب بلکه برای برطرف کردن انسداد شریان ها نیز نیاز به جراحی باز قلب دارد. پس از انجام اقدامات لازم او تنها یک روز در بخش مراقبت های ویژه ماند و سپس به تخت خویش منتقل گردید. در کمتر از یک هفته فریمن مرخص گردید. فریمن گفت : “ پزشکان ترک در کار گروهی بسیار موثر عمل می کنند. من به سازماندهی متبحرانه ی مرکز درمانی آنادولو گواهی می دهم. ارتباط قوی، ما بین کازکنان درمانی و پیشینه ی موفق شان مرا آسوره خاطر کرد. ”




"من با صندلی چرخدار به مرکز پزشکی  آنادولو آمدم و با پا به بیرون رفتم! "
تومور مغز - بلغارستان
استفان اوبرتانو

علائم بیماری در استفان اوبرتانو که در بلغارستان، بورگاس زندگی می کند، برای اولین بار با غش کردن او در محل کار آغاز شد. پس از انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد که وی دارای تومور مغزی می باشد. پس از دو عمل جراحی در بلغارستان، با صندلی چرخدار برای درمان به مرکز درمانی آنادولو آمد. وقتی که اوبرتانو به بیمارستان آمد، نمی توانست دست و پای خود را حرکت دهد و حرف بزند.  اما پس از عمل موفق جراحی مغز در مرکز درمانی آنادولو، او توانست در حالی که راه می رفت و صحبت می کرد به سمت منزل برگردد. استفان اوبرتانو تجارب خود در مرکز درمانی آنادولو را اینگونه توصیف نمود: "قبلا شنیده بودم که این بیمارستان دارای متخصصین با تجربه و آخرین تکنولوژی است.  اینجا مکان متفاوتی است. دیروز مدیر اداری مرکز درمانی آنادولو جهت ملاقات من به اتاق آمد.  در هیچ یک از بیمارستان های بلغارستان این مهمان نوازی و توجه را ندیده بودم."



بیمار ایرانی برای اسکن PET-CT آمد.
سرطان روده بزرگ - ایران
سکینه غفاری

سکینه غفاری در تهران پایتخت ایران زندگی می کند. حدود هفت ماه پیش تشخیص داده میشود که وی به سرطان روده بزرگ مبتلا شده است. معاینات پس از عمل جراحی نشان داد که غفاری مبتلا به بیماری متاستازهای کبدی بوده و بدین ترتیب شیمی درمانی آغاز شد. پزشک غفاری که متوجه شد بیمار به شیمی درمانی آنچنان که می بایست پاسخ نداده است، به او روش اسکن PET-CT را پیشنهاد داد.  ولی در ایران هیچ بیمارستانی نبود که این خدمات را ارائه نماید. و این موجب شد تا غفاری به مرکز درمانی آنادولو مراجعه کند.  غفاری که ابتدا  در رابطه با مراکز پزشکی و بیمارستان های دبی تحقیق کرده بود، مرکز درمانی آنادولو را انتخاب کرد و گفت: "برادرزاده من فارغ التحصیل دانشکده پزشکی از دانشگاه جانز هاپکینز است.  او در حال حاضر  در میشیگان طبابت می کند. طبق توصیه وی به مرکز درمانی آنادولو مراجعت نمودم. چرا که بین این مرکز و مرکز پزشکی جانز هاپکینز همکاری استراتژیک است. همکاری نزدیک بین جانز هاپکینز و مرکز درمانی آنادولو در تصمیم گیری ما بسیار موثر بود. "



زن و شوهر آذربایجانی بچه خود را در مرکز درمانی آنادولو به دنیا آوردند.
دلیوری - آذربایجان
نورانا و فخرالدین حاجی یوا
نورانا و فخرالدین حاجی یوا، عاشق این هستند که تعطیلات خود را در ترکیه سپری کنند و آنها در هر فرصتی که پیدا می کنند به استانبول می آمدند. پس از آنکه نورانا متوجه شد که برای بار دوم باردار است، تصمیم گرفتند تا کودک خود را در ترکیه به دنیا بیاورند. با توصیه یکی از دوستان نزدیک، آنها فرزند دوم خود را در مرکز درمانی آنادولو به دنیا آوردند. زن و شوهر اینگونه بیان نمودند که در آذربایجان نیز بیمارستان های خصوصی وجود دارد ولی هیچ کدام مانند بیمارستان ترکیه دارای فن آوری های مناسب و به روز نمی باشند. خانواده حاجی یوا همچنین افزودند که از خدماتی که در طول این مدت از مرکز درمانی آنادولو دریافت نمودند، بسیار خوشحال می باشند.