صرف نظر از سن، هر کس به ارزیابیهای دوره ای پزشکی  نیاز دارد. آزمایشهایی که معمولا به عنوان "چک آپ"  می شناسیم بسیار حیاتی و بدون وجود شکایت خاص از سوی بیمار هستد.


مرکز درمانی آنادولو، سلامت شما را ارج می نهد.

یکی از اهداف اصلی طب مدرن گرفتن اقدامات احتیاطی لازم قبل از بیماری است. اسکنهای متناوب  به شناسایی بیماریهای نهفته کمک می کند. برنامه چک-آپ مرکز درمانی آنادولو تشخیص زود هنگام بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان و روندهای درمانی کوتاه مدت را ممکن می سازد.

نا خوشی های روزمره ممکن است طبیعی به نظر برسند ولی این علامتها ممکن است پیش نشانه بیماری های مزمن باشد. مردمی که دارای مشکلات سلامتی در خانواده خود هستند به خاطر قرار گرفتن در گروه با ریسک بالا، نیاز به مراقبت های پزشکی مکرر و سخت دارند.  

مرکز درمانی آنادولو قادر به ارائه بهترین سرویس در معاینه کلیه بیماران در هر سنی می باشد.

مرکز به‌روز چک آپ  

• بسیاری از روشها شامل تست ورزش قلب و عروق، اکو داپلر، الکتروکاردیوگرام (نوار قلب)، به وسیله ی چک آپ  امکان پذیر است.
• همه نتایج در همان روز ارائه می شود و نتایج با پزشک چک آپ مورد بحث قرار می گرد.
• در اتاق انتظار چک آپ ما،  اتصال به اینترنت بی سیم و رایانه ها در دسترس هستند.
• امکانات اتاقهای تعویض راحت لباس و حمام و دستشویی دردسترس است.
• پزشکان متخصص و پرستاران چک آپ، تمام بیماران چک آپ را برای بررسی بیماریهای مزمن معاینه می کنند.
• به علاوه ما چک آپ سالانه ی بیماران مان را یاد آوری می کنیم. نظارت توسط پزشکان و پرستاران، یک آرامش خاطر ملموس شخصی را از بعد حفاظت از سلامت به بیماران میدهد.

برنامه چک آپ شخصی

ما با توجه به نیازهای فردی یک چک آپ پزشکی خاص طراحی می کنیم و برنامه ها ی چک آپ مناسب برای مواردی که چک آپ پایه جواب گو نباشد، گسترش می دهیم. اطلاعات پزشکی قبلی، یافته های معاینه فیزیکی، عوامل خطر و آزمایشات اضافی  با تمام جزئيات، مورد نیاز هستند. "چک آپ ویژه" نتایج دقیقی را فراهم می کند. مرکز درمانی آنادولو، برنامه های چک آپ خاص برای  بیماری های زنان و یائسگی، جنون، کنترل قلب، کنترل سرطان و دیابت  و بسیاری دیگر فراهم می کند  


بهداشت زنان و یائسگی

چک آپ بیماری های زنان، برای زنان بالای 40 سال بسیار مهم است. میزان خطرات مربوط به یائسگی معمولا به طور مرتب در حال افزایش است.  چک آپ دوره ای یائسگی یک تشخیص زود هنگام بوده و درمان بیماری هایی مثل سرطان پستان و سرطان گردن رحم را ممکن می سازد.

اسکن قلب

بیماریهای قلب و عروق، مرگبار ترین بیماری های دوران امروزی به شمار می آید. وجود عوامل خطرساز مانند فشار خون، دیابت، مصرف سیگار و یک زمینه فامیلی تاکیدی بر بیماری زودرس قلبی بوده و نیاز به یک ارزیابی قلبی عروقی را نشان می دهد. چک آپ های دوره ای نه تنها موجب تشخیص و حفاظت در برابر بیماری احتمالی انسداد شرائين قلبی میشود بلکه ممکن است امکان شناسایی مشکلات پنهان قلبی را نیز فراهم آورد.    

اسکن سرطان

برنامه های اسکن سرطان بسیار حائز اهمیت است. چک آپ منظم به خصوص برای افراد در معرض خطر بسیار ضروری است.

اسکن دیابت

شیوع دیابت در جهان در حال افزایش است. بیماران دیابتی ممکن است به بیماری قلبی عروقی و همچنین چشم، کلیه و مشکلات عصبی در سنین جوانی  مبتلا شوند. چک آپ ها به خصوص در هنگام اضافه وزن، در طول حاملگی یا در صورت وجود سابقه خانوادگی برای دیابت، توصیه می شود.

تعیین خطر آلزایمر

"اختلال خفیف شناختی" معمولا بعد از سن 30 رخ می دهد و می تواند کمی اسباب زحمت شود. این موضوع می تواند به عنوان آغاز مرحله آلزایمر در نظر گرفته شود. اغلب در ابتدا به صورت فراموشی ناچیز و ساده است اما بعد از سالها ممکن است بدتر شود. در صورتی که  اقدامات احتیاتی در نظر  گرفته نشود، ممکن است تبدیل به بیماری آلزایمر شود.

چک-آپ ویژه

برنامه چک آپ ویژه، مجموعه کاملی از آزمایشات را به مراجعه کنندگان ما ارائه می کند. متخصصان در همان روز مراجعه، آزمایشات را انجام داده و بررسی های لازم برای مطالعه سبک زندگی و سابقه خانوادگی را مورد بررسی قرار می دهند.  

دریافت کنندگان این خدمات، از امتیازاتی از قبیل خدمات بی نظیر VIP، حق ورود، هماهنگ کننده شخصی، جلسات پزشکی خصوصی، اتاق های انتظار و امکانات تکنولوژی بهره مند می شوند.

برنامه چک-آپ پایه

صرف نظر از سن و جنس، خطر ابتلا به بیماری ها در حال توسعه است. لذا باید با چک آپ منظم پزشکی از مشکلات خود در مراحل اولیه مطلع شوید. این مرکز همچنین یک برنامه ویژه برای وزرشکاران و بیماران قلبی دارد.

برنامه چک-آپ پایه

• چک آپ زنان زیر 40 سال
• چک آپ زنان بالای 40 سال
• چک آپ آقایان زیر 40 سال
• چک آپ آقایان بالای 40 سال
• چک آپ ورزشکاران
• چک آپ قلب