چرا هر پزشک و یا کلینیک زیبایی به یک تولیدی تخت برقی نیازمند است ؟

دوسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش با ضمانت تنها با خرید از تخت های برقی آراصنعت . تا انتهای مقاله با ماهمراه شوید تا چگونگی آن را برای شما بازگو کنیم.

دوسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش با ضمانت تنها با خرید از تخت های برقی آراصنعت . تا انتهای مقاله با ماهمراه شوید تا چگونگی آن را برای شما بازگو کنیم.

تخت های زیبایی و پزشکی کارآمد که همانند یک دستیار می توانند به پزشک کمک کنند را تخت های پزشکی و زیبایی برقی می نامند . این تخت ها و صندلی های زیبایی عبارتند از :

  1. تخت کاشت مو
  2. صندلی پوست و زیبایی
  3. تخت بیمار و تخت سالمند
  4. صندلی تزریق ژل و بوتاکس
  5. تخت معاینه لاغری و لیزر
  6. تخت دیالیز، انتقال خون، آنکولوژی
  7. صندلی برقی خونگیری آزمایشگاهی
  8. تخت زنان و زایمان و ژنیکولوژی
  9. صندلی معاینه گوش و حلق و بینی
  10. تخت معاینه چشم پزشکی

  

چرا تخت های زیبایی مانند دستیار پزشکی هستند ؟

دلیل این موضوع این است که این تخت ها قابلیت نگه داشتن بیمار را در حالت های ( پوزیشن ها ) مختلف را دارد . مثلا پزشک جراح کاشت مو نیاز دارد که بیمار روی شکم بخوابد ، بنابراین ابتدا بالشتک روی جاسری را بر می دارد تا یک حفره روی جاسری باز شود و بیمار بتواند با گذاشتن صورت خود روی جای سری نفس بکشد .

یا مثلا پزشک نیاز دارد که بیمار ساعت ها در اختیارش بماند ، این قابلیت زمانی امکان دارد که بیمار احساس راحتی کند تا پوزیشن خود را ساعت ها حفظ کند . پس می بینید که تخت کاشت مو حتما باید یک تخت با فوم نرم و مقاوم باشد که شرایط را برای همکاری بیمار بوجود آورد.

این که بیمار را در حالت ها ( پوزیشن ها) مختلف مثل پوزیشن ترندلبرگ نگه داریم هم یک مسئله است . اما یک تخت یا بهتر بگویم یک دستیار برقی این کار را برای شما به ساده ترین شکل ممکن انجام میدهد.

دلایل زیادی هست که یک پزشک نیاز به تخت دارد و از همه مهم تر نیاز به آشنا شدن با یک تولیدی تخت پزشکی را دارد.چون می تواند دستیار خود را همیشه بسادگی تعمیر کند تا سال های بیشتری از آن استفاده کند.


چرا یک کلینیک نیازمند خرید تخت برقی زیبایی و پزشکی است؟

یک کلینیک زیبایی را درنظر بگیرید . فرض کنید یک بیمار قصد جراحی کاشت مو را دارد ، این بیمار باید بر روی تختی قرار بگیرد که قابلیت داشتن پوزیشن ترندلنبرگ را داشته باشد و همچنین با توجه به وزن های مختلف افراد ، قدرت تنظیم ارتفاع تخت حین عمل جراحی را داشته باشد ، امکان استفاده از پدال پا برای استرلیزه ماندن دست ها ، دارای بالشتک حفره دار برای جراحی پشت سر و دارای فوم نرم و مقاوم جهت راحتی طولانی مدت بیمار باشد . به همین سادگی میتوان متوجه شد که هر کلینیک زیبایی و پزشکی نیاز به تخت های برقی پزشکی دارند . زیبایی کلینیک برای مسئولان کلینیک اهمیت زیادی دارد چون ظاهر یک دست و زیبا می تواند به بیماران احساس های بسیار مثبتی بدهد و به بیماران بگوید که شما برای کلینیک ما ارزشمند هستید. پس براس سفارش هر تخت باید امکان تعیین رنگ چرم را نیز داشته باشیم .

 

چرا هر خانواده دارای بیمار ، نیازمند داشتن یک تخت برقی پزشکی می باشد؟

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر بیماری‌های جسمی از قبیل (قلبی ، کلیوی ، سرطان ، ریه ، کرونا و غیره )

در بین افراد جامعه زیاد شده است بنابراین می توان گفت هر خانواده دارای بیمار نیازمند داشتن یک تخت برقی پزشکی می باشد.

دلیل نیاز داشتن هر بیمار و یا خانواده بیمار به یک تخت برقی این است که ما به طور دائم نمی توانیم تمام خواسته های بیمار را به طور کامل و یا دقیق انجام دهیم لازم است شما تصور کنید که بیمار شما نیازمند آن است که پوزیشن تخت خود را تغییر دهد و با هر بار تغییر دادن احساس این را داشته باشد که زاویه مناسبی برای نشستن هنوز پیدا نکرده است است بنابراین شما اگر بخواهید از لوازم ابتدایی منزل جهت پوزیشن دادن به بیمار استفاده کنید یک کار فوق العاده سخت در پیش رو خواهید داشت ولی اگر از تخت های پزشکی مکانیکی بخواهید استفاده کنید می توان گفت که بیمار خود را محدود کرده و زمان زیادی را صرف پیدا کردن پوزیشن مورد نظر بیمار می کنید و این موضوع می‌تواند در طول روز بارها و بارها اتفاق بیفتد و تصور کنید که اگر یک خانم بخواهد پوزیشن تخت مکانیکی بیمار را تغییر دهد ، چقدر این موضوع می تواند برای او سخت و خسته کننده باشد . بنابراین بهترین گزینه برای نگهداری بیمار در منزل تهیه یک تخت برقی مناسب است . بیمار شما با داشتن یک تخت برقی میتواند به کمک دسته کنترلر ،پوزیشن مورد نظر خود را به سادگی پیدا کرده و مدیریت کند . بیمار شما حتی اگر در طول روز بخواهد تلویزیون نگاه کند ، میتواند به سادگی با بالا آوردن پشتی تخت ، برنامه تلویزیونی خود را دنبال کند و این موضوع تاثیر مثبتی بر روحیه بیمار دارد . اگر احساس سر خوردن بر روی تخت را داشته باشد میتواند با تنظیم شکن وسط تخت ، از سر خوردن خود جلوگیری کند . تخت های بیمار دارای تشک های طبی نرم هستند و این موضوع باعث میشود که بیمار ساعت های طولانی را بر روی تخت برقی خود بگذراند . همچنین تخت های برقی سالمند و بیمار به دلیل نوع رنگ آمیزی و جنس استفاده شده در بدنه ، قابلیت رعایت بهداشت و شستشو رو را دارد .

 

معرفی تجهیزات پزشکی آرا صنعت؟

تجهیزات پزشکی آرا صنعت تولید کننده تخت های زیبایی پزشکی و غیره می باشد. آرا صنعت تولیدکننده تخت های برقی برای مصارف پزشکی ، زیبایی و نگهداری بیمار و سالمند مانند تخت های زیر می باشد:

  1. تخت کاشت مو
  2. صندلی پوست و زیبایی
  3. تخت بیمار و تخت سالمند
  4. صندلی تزریق ژل و بوتاکس
  5. تخت معاینه لاغری و لیزر
  6. تخت دیالیز، انتقال خون، آنکولوژی
  7. صندلی برقی خونگیری آزمایشگاهی
  8. تخت زنان و زایمان و ژنیکولوژی
  9. صندلی معاینه گوش و حلق و بینی
  10. تخت معاینه چشم پزشکی

تمام تولیدات تولیدی آرا صنعت طب آسیا دارای موتورهای تایوانی هستند . شما حتما در هنگام خرید تخت به این موضوع توجه کنید که به هیچ عنوان از موتورهای ایرانی و یا مونتاژ ایران به دلیل طول عمر کم و توان ضعیف استفاده نکنید. برای پیدا کردن کردن آراصنعت کافی است در گوگل کلمه تولیدی آراصنعت را جستجو نمایید .