بررسی مزایای استفاده از شیشه شیر دکتر براون که باید بدانید!

کودک دلبند شما ممکن است بنا به دلایل زیادی از سینه مادر شیر نخورد که در این صورت برای حفظ ارزش های غذایی و کمک به رشد کودک، بنا به دستور پزشک نیاز به استفاده از شیشه شیر ها است اما آیا می شود از هر نوع شیشه شیری استفاده نمود؟ طبیعتاً خیر!
در بازار فروش شیشه شیر ها در دسته بندی های بسیار متنوع و گسترده ای قرار دارند که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را به دوش می کشند، در این بین تهیه و استفاده از شیشه شیر های دکتر براون به دلیل برخورداری از مزایای ویژه و منحصر به فردی که برای سلامت نوزاد به همراه دارد، بیش از پیش احساس می شود!
در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص مزایای استفاده زا شیشه شیر دکتر براون در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید از میان تمامی مدل ها و برند های موجود در بازار، مناسب ترین و بهترین برند را شناسایی و خریداری کنید. 

آشنایی با شیشه شیر دکتر براون
برند دکتر براون یکی از منحصر به فرد ترین برند های حال حاضر در زمنیه تهیه و تولید انواع محصولات کودک است که در این بین می توان به شیشه شیر های آن به عنوان یک محصول منحصر به فرد و خارق العاده که نقش بسیار مهمی در سلامت کودک دارد، اشاره نمود.
نمونه شیشه شیر های بسیار زیادی در بازار به فروش می رسند که استفاده از آن ها ممکن است سلامت کودک را به خطر بیاندازد و یا مشکلات گوارشی آن را تشدید کند. یکی از دغدغه های اصلی والدین، کاهش میزان نفخ و مشکلات گوارشی در نوزادان است که رفع این موضوع تا حدود بسیار زیادی به انتخاب شیشه شیر مناسب بستگی دارد!
ما در ادامه از میان تمامی شیشه شیر های موجود در بازار، برند دکتر براون را انتخاب نموده ایم و همچنین در خصوص نوع استفاده از شیشه شیر، به خصوص دکتر براون اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

بررسی مزایای استفاده از شیشه شیر دکتر براون
در بازار فروش شیشه شیر ها در انواع متفاوت و مختلفی به فروش می رسند که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را به همراه دارد اما یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید به آن توجه داشته باشیم، حفظ سلامت کودک با استفاده از شیشه شیر ها است.

1. مجهز به سیستم تخلیه هوای نِی‌دار
از اولین ویژگی های برتر و منحصر به فرد شیشه شیر دکتر براون می توان به وجود سیستم تخلیه هوای نی دار اشاره نمود که به لطف این سیستم به هیچ عنوان در هنگام خوردن شیر از نوک سرشیشه، هیچی هوایی به درون معده کودک شما وارد نخواهد شد.
عدم ورود هوا باعث کاهش و حفظ مشکلات گوارشی و همچنین نفخ و کولیک خواهد شد! بنابراین هر نوع شیشه شیری که در بازار موجود است، به سیستم تخلیه هوای نی دار مجهز نبوده و استفاده از آن می تواند مشکلات گوارشی بسیار زیادی را باری کودک شما به همراه داشته باشد.

2. عدم ایجاد حالت خلأ در هنگام مکیدن
اگر دوست دارید به هنگام شیر خوردن، نوزاد شما دقیقا حس و حالی را دریافت کند که درست در هنگام مکیدن شیر از سینه مادر دریافت می کند، حتما از شیشه شیر های دکتر براون استفاده کنید چراکه این نوع از شیشه شیر ها با عدم ایجاد حالت خلأ در هنگام مکیدن می توانند درست تداعی گر زمان مکیدن شیر از سینه مادر باشند.

3. کمک به حفظ مواد مغذی و ویتامین های موجود در شیر
بدون شک مصرف شیر دارای ارزش غذایی بسیار ایده آل و منحصر به فردی بوده که برای رشد و نمو کودکان بسیار ضروری است. استفاده از این نوع از شیشه شیر ها، می تواند کمک قابل توجه ای به حفظ مواد مغذی و ویتامین های موجود در شیر کند که این موضوع ارتباط کاملی با حفظ سلامتی و رشد نوزاد شما خواهد داشت.
در این صورت دیگر به هیچ عنوان ویتامین ‌های A، C و E که از ضروری ترین ویتامین های رشد کودکان به شمار می روند، هدر نخواهند رفت.

4. برای همیشه با نفخ و مشکلات گوارشی کودک خدافظی کنید!
پیش تر اعلام نمودیم که استفاده از شیشه شیر های دکتر براون به دلیل خواص و ویژگی هایی که دارد، می تواند مشکلات گوارشی را به حداقل میزان ممکن خود برساند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که علت اصلی این موضوع، استفاده از سرشیشه مناسب و میله ای است که درون این محصول قرار دارد.
به بیانی دیگر سرشیشه ها و میله ای که در این محصول تعبیه شده است می تواند از ورود هوا به معده نوزاد جلوگیری کند که در این صورت مشکلات گوارشی و... به خوبی رفع و حل خواهد شد.

 

سخن پایانی
این بود بخشی از مهم ترین مزایای استفاده از شیشه شیر های دکتر براون که باید به آن توجه و اشراف کامل داشته باشید تا بتوانید متوجه تفاوت های این محصول با سایر محصولات برند های دیگر که در بازار به فروش می رسند، شوید. اگر سوالی در این خصوص دارید می توانید در این بخش و در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به این سوالات پاسخ دهیم.
البته نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سرشیشه های این محصول به صورت دوره ای و با گذشت زمان و افزایش سن کودک باید تعویض شوند تا فرایند میل نمودن شیر به بهترین شکل ممکن انجام شود.