بهداشت زنان و لقاح خارج از رحم

گروه زنان و مامایی با کنترل های مرتب سالانه، استفاده از نمایشگرها و دیگر روش های پیشگیرانه، به آسایش زنان در هر مرحله از زندگیشان، اختصاص داده شده است. گروه، تمام مسائل مؤثر بر سلامت زنان را با استفاده از یک تیم با تجربه بین المللی از کارشناسان حرفه ای، بررسی می کند.


واحد باروری (لقاح خارج از رحم)

زوج های نابارور با آخرین تکنولوژی و روش های پیشرفته، در واحد لقاح خارج از رحم(IVF)  مرکز درمانی آنادولو، تحت راهنمایی یک گروه متخصص  درمان می شوند.
روشهای کمک تناسلی همچون :
IUI  (تلقیح داخل رحمی)، IVF  (لقاح خارج رحمی) و ICSI  (تزریق اسپرم داخل سیتوپلاسمی) و PGD  (تشخیص ژنتیکی)، روشهای جراحی مثل TESA (دمش اسپرم بیضه)، TESE (استخراج اسپرم از بیضه) و  PESA (دمش اسپرم زیر پوستی )، جهت به دست آوردن اسپرم مورد استفاده قرار می گیرند.

آزمایشگاه جنین شناسی و کارمندان با تجربه ، زیربنای فنی  جهت فراهم آوردن تمام روش های ممکن درمان ناباروری، شامل تخمک گیری لیزری یا مکانیکی، انجماد جنین و  کشت جنین، دارد.


آنکولوژی بیماری های زنان

در بخش آنکولوژی بیماری های زنان، سرطان دهانه رحم، سرطان تخمک، سرطان رحم، سرطان ولوار، سرطان واژن و تومورهای تروفوباستیک در ارتباط با بارداری و کلیه تومورهای بدخیم درمان می شوند. در مراحل اولیه بیماریهای اندومتر و سرطان دهانه رحم روش لاپاروسکوپی ترجیح داده می شود که سریعتر بهبود می یابد و درد کمتری دارد.  روش لاپاروسکوپی برای موارد بدخیم ژینکولوژی، در حد استانداردهای بالا و بسیار بی خطر انجام می شود.
در اتاق های عمل، قادر به دستیابی به بخش فروزن توسط پاتولوژیست مسئول می باشیم. با زیربنای تکنولوژیکی پیشرفته، کلیه امور رادیولوژی قبل از جراحی در داخل اتاق های عمل و در حین جراحی توسط جراح و رادیولوژیست مورد بررسی قرار می گیرند.

بهترین نتیجه، به بهینه بودن جراحی وابسته است. بر این اساس این اعمال بوسیله ی جراحان آموزش دیده و با تجربه در برجسته ترین مراکز دانش امراض زنانه انجام می شود. اتمام ایده ال درمان به شیوه ی جراحی، اغلب نیازمند تلفیقی از بخشهای مختلف مانند بیهوشی، ارولوژی آسيب شناسي، جراحی عمومی یا جراحی سینه است.
ما اعتقاد داریم که با رویکرد چند رشته ای بهترین نتیجه را برای بیماران و  بهبود زندگیشان بدست می دهد.