چهارم تیرماه، جشنواره روز المپیک و معلولان در مجتمع رعد برگزار خواهد شد

 

به مناسبت گرامیداشت هفته المپیک با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و فدراسیون ورزش های همگانی، کمیته ملی المپیک و اداره کل سلامت شهرداری تهران، جشنواره ورزشی المپیک و معلولان را با "شعار حرکت، یادگیری و تجربه کردن"، در روز چهارشنبه چهارم تیرماه در خيريه رعد با حضور شهروندان دارای معلولیت برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، جشنواره المپیک و معلولان در روز چهارشنبه چهارم تیرماه، در هفته المپیک ( 31خرداد تا 6 تیر) و همزمان با مردم سایر کشورهای جهان، در تهران و کلیه استان های کشور با انجام فعالیت ها و رقابت های شاد و مفرح ورزشی جهت ارتقاء سطح سلامتی و نشاط در جامعه، توسعه هرچه بیشتر ورزش همگانی به خصوص در میان افراد دارای معلولیت و آشنایی توان یابان با رشته های تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی جشنواره المپیک و معلولان برگزار می گردد.

این گزارش می افزاید در این روز افراد دارای معلولیت در رشته های ورزشی سوارکاری، بوچیا، تیروکمان، پینگ پنگ، فوتبال دستی، طناب کشی، پرتاب پنالتی، دارت، بهکاپ (مینی گلف)، لیوان چینی، مچ اندازی، ویلچررانی و برخی دیگر از رشته های ورزش همگانی در محل خيريه رعد در شهرک غرب تهران به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین افراد دارای معلولیت از شهرهای تهران، قزوین و قم در این جشنواره حضور دارند و به تمام شرکت کنندگان لباس ورزشی و به برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود توسط فدراسیون ورزش های همگانی اهدا خواهد شد.

تمام افراد دارای معلولیت عضو کانون های معلولان شهرداری تهران با مراجعه به کانون های معلولان مناطق می توانند در این رقابت ها شرکت نمایند یا با ستاد برگزاری جشنواره در مجتمع رعد هماهنگ نمایند.

بر پایه این گزارش؛ افراد دارای معلولیت جهت شرکت در این گردهمایی می توانند به مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی شهرک غرب، فاز دو، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان، پلاک ۷۴ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری جشنواره با شماره ۸۸۳۷۱۰۹۶ تماس حاصل فرمایند.

مجله پزشکی مادر