چرا در مرکز درمانی آنادولو خدمات ویژه ارائه می شود؟

چه شما خواهان دریافت نظریه دوم پزشکی و چه خواهان یک جراحی پیچیده باشید، این امکان را خواهید داشت که شما از روش های درمانی نوآورانه و تخصص بالینی به وسیله ی پزشکان مرکز درمانی آنادولو بهره مند شوید.


آسایش شما و رضایت شما مهمترین اولویت ما می باشد. مناسب ترین نوع درمان برای شما و نیازهای شما و همچنین کلیه امور لازم برای ملاقات شما همراه با حمایت پرسنل مجرب و متخصص ارائه می شود.

برای ایجاد آرامش و همچنین برای مطمئن شدن از اینکه ملاقات شما در اینجا به خوبی انجام می شود، به شما خدمات  متنوعی ارائه می نماییم.

هماهنگ کننده مراقبت شخصی شما، به صورت یک دوست مورد اعتماد شما خواهد شد که با شناخت شما و خانواده شما  تلاش خواهد کرد تا مدتی که شما در بیمارستان به سر می برید آرام و از هرگونه ناخوشایندی دور باشید. شما و خانواده شما میتوانید مطمئن باشید که هماهنگ کننده های شخصی به شما جهت دریافت کلیه خدمات و یا اطلاعات مورد نیاز کمک میکنند.  

خدماتی که ارائه می شود شامل :  

خدمات سفر و انتقال

پس از اینکه تصمیم گرفتید به مرکز درمانی آنادولو بیایید و وقت ملاقات نهایی دریافت کردید، بخش خدمات بین المللی به شما اطلاعاتی در رابطه با سفر، هتل و اقامت شما ارائه نموده و شما را در طی ملاقات پشتیبانی می کند.

برنامه ریزی انتقال از فرودگاه و رزرو هتل شما توسط هماهنگ کننده مراقبت شما انجام شده و یا تغییر خواهد یافت. علاوه بر این در رابطه با مناطق دیدنی و سفرهای تفریحی به شما اطلاعاتی داده می شود. لطفا جهت اخذ اطلاعات لازم در رابطه با گردش، کمک بگیرید.

فرودگاه ها

فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن

SGIA نزدیکترین فرودگاه به مرکز درمانی آنادولو است. فرودگاه حدود 15 دقیقه با بیمارستان فاصله دارد. 


فرودگاه بین المللی آتاترک

AIA در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. این فرودگاه بزرگترین فرودگاه بین المللی استانبول است. فاصله این فرودگاه تا مرکز درمانی آنادولو حدود 1 ساعت می باشد. .


انتقال

انتقال از فرودگاه به مرکز پزشکی آناتولی به صورت رایگان انجام می شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که اطلاعات خود را به هماهنگ کننده خود بفرستید. بدین ترتیب می توانیم هماهنگی های لازم جهت انتقال شما از فرودگاه به هتل و یا بیمارستان را انجام دهیم.

همچنین چنانچه پیشاپیش اطلاع دهید برای شما و همراهانتان میتوان نقل و انتقال به صورت VIP ترتیب داد.

محل اقامت

قبل از بازدید شما  از مرکز پزشکی آناتولی، هماهنگ کننده ها میتوانند شما را در رابطه با رزرو هتل یاری کنند. در نزدیکی بیمارستان هتل های بسیار خوبی وجود دارد که آسایش و راحتی شما را فراهم می سازد. ما می توانیم به نام شما در  این هتل ها به درخواست شما هتل رزرو کنیم.

در داخل مرکز پزشکی آناتولی، میهمانخانه ای وجود دارد که مخصوص مشتریان بین المللی و همراهان آنها در نظر گرفته شده است و شما به دلخواه می توانید در آنجا نیز اقامت کنید.

هتل تایتانیک ؛ راحتی در آنادولو

این هتل راه حل ایده آلی برای بیماران و همراهان آنها در مرکز درمانی آنادولو می باشد و با ظرفیت 75 تختخواب در خدمت شماست.  این هتل 5 ستاره که نزدیک به دوستان و خانواده شماست به گونه ای طراحی شده است که پاسخگوی کلیه نیازها و احتیاجات شما می باشد.

لطفا قبل از بازدید خود، به ما در رابطه با اینکه به هتل نیاز خواهید داشت، اطلاع دهید

گردش و اوقات فراغت

به دلخواه هرگونه اطلاعات مورد نیاز شما در مورد اماکن تاریخی و فرهنگی، مراکز خرید و فروشگاه های موجود در منطقه توسط هماهنگ کننده برای شما تأمین خواهد شد.  

خواهشمند است قبل و یا در طول سفر از اطلاع دادن به اینکه شما و اعضای خانواده شما نیاز به کمک دارید، دریغ نکنید.

استانبول: شهری که عاشق آن می شوید...

استانبول پایتخت تمدن 2010 اروپاست و در عین حال مرکز زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور می باشد.  همچنین یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای جهان است. که با سنتها و تاریخ کهن خود به طور هیجان انگیزی زیباست.    

استانبول با جمعیتی بیش از ده میلیون نفر، در طول تاریخ به عنوان پایتخت امپراطوری های مختلف خدمات ارائه می نماید.   با  بناهای تاریخی بسیار خود، موزه ها، سالن های کنسرت و مراکز هنری مدرن، گنجینه ای تاریخی است.  این شهر دو قاره را به هم متصل کرده و به عنوان پلی بین شرق و غرب بسیار مهم می باشد.

در حین بازدید از مرکز درمانی آنادولو کشف خواهید کرد که چه چیزی باعث شده است استانبول اینقدر مخصوص باشد؛ استانبول یکی از شهرهایی است که عاشق آن می شوید...

مترجمین

مرکز پزشکی آناتولی مجموعه ی تخصص یافته ایست که مراقبت های پزشکی مربوط به شما را به عنوان بیمار بین المللی هماهنگ میکند. هماهنگ کننده های حرفه ای در رابطه با نیازها و انتظارات فرهنگی بیمار و ترجمه اصطلاحات پزشکی آموزش دیده اند.  هماهنگ کننده ها واقف به زبانهای دیگر به ویژه ترکی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، رومانیایی، بلغاری و عربی هستند.

مترجمین همواره در خدمت شما هستند.


اطلاعات مالی

تمام بیماران در مرکز پزشکی آناتولی، از خدمات  درجه یک بهره مند می شوند. بنابراین به مکاتبات سالم شرایط مالی به عنوان یکی از اولویت های اصلی موسسه می نگریم.

بخش خدمات بین المللی قبل از اینکه شما جهت بستری شدن در بیمارستان برنامه ریزی کنید، شرایط و نحوه پرداخت را برای شما فراهم می سازد و به اطلاع شما می رساند.

در رابطه با خدمات درمانی که در مرکز درمانی آنادولو دریافت می نمایید، می توانید به صورت نقد و یا با کارت های اعتباری (ویزا ، مسترکارت یا امریکن اکسپرس) یا حواله بانکی پرداخت کنید. علاوه بر این در داخل مرکز درمانی آنادولو شعبه بانکی وجود دارد که شما می توانید معاملات ارزی خود را در آنجا انجام دهید.

در ضمن مرکز درمانی آنادولو جهت ارائه خدمات به بیماران بین المللی، با تعداد زیادی از شرکت های بین المللی بیمه و خدماتی، همکاری می نماید. پس از آنکه بیمار با در دست داشتن کارت بیمه یا مدارک رسمی به بیمارستان رسید، بخش خدمات بین المللی شرایط و نحوه پرداخت را در اختیار شما قرار داده و همچنین در رابطه با همکاری خود با شرکت های بیمه تماس برقرار خواهد نمود.