جراحی عمومی

بخش جراحی عمومی مرکز درمانی آنادولو با هدف بیمار محوری، صداقت، کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و عاری از خطا و با از خود گذشتگی در 24 ساعت به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته خدمات پزشکی و خدمات اورژانس را ارائه می نماید. به عنوان یک گروه، هدف ما این است که با انجام جراحی عمومی و به ویژه جراحی های کمتر تهاجمی (لاپاروسکوپی) و انکولوژی (سرطان) به صورت مرکز مهمی درآییم.


برنامه های کاربردی کمتر تهاجمی (لاپاروسکوپی)، نقش مهمی در کاربردهای بالینی گروه جراحی عمومی دارد. در جراحی هایی از قبیل کیسه صفرا، آپاندیس، طحال، رفلاکس و فتق و در عین حال در جراحی های پیشرفته سرطان های متعدد به خصوص سرطان کولون (روده بزرگ) مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش جراحی غدد درون ریز (پستان، تیروئید و غدد آدرنال) انجام می شود. ما می توانیم در سایه ی یک تیم پزشکی متشکل از اشخاص با  تخصصای متفاوت، طیف وسیعی از گزینه های درمانی را از قبیل بیماری پیلونیدال (رویش برعکس مو)، هموروئید، جوش یا کورک ارائه دهیم. همچنین این بخش با مطالعات تخصصی صورت گرفته در حوزه عفونت های جراحی به صورت یک مرجع اروپایی تبدیل شده است.

اطلاعات موجود، در جلسات آموزشی دوره ای بحث می شود. ما به طور موثر قادر به  بحث و تعیین برنامه های درمانی ویژه بیمار هستیم. به خصوص برای درمانهای سرطانی  در تشخیص بیماری چند رشته ای  با نمایندگان چندین بخش جلسه تشکیل می دهیم.

کار گروهی بین بخش ها بر اساس همکاری و همچنین برپایه زیرساخت های اتاق عمل مجهز به آخرین فن آوری، بدون شک برای به دست آوردن نتایج بالینی مورد نظر، نقش مهی دارد.  "بخش مراقبت اورژانس جراحی" برای بیمارانی که نیاز به نظارت نزدیک دارند این خدمات را به طور طبیعی فراهم می کند و این سهم قابل توجهی در این فرآیند دارد.

آنچه که بخش جراحی عمومی، مرکز درمانی آنادولو را از مشابه های آن منحصر به فرد می نماید، این قابلیت ها و ویژگی ها می باشد - ارائه خدمات پزشکی بی نظیر از اولویت های ما می باشد.  این موسسه با مرکز پزشکی جانز هاپکینز مشارکتی استراتژیک دارد. خدمات پزشکی ارائه شده، با استفاده از بازدیدهای متقابل و کنفرانس های الکترونیکی / ویدئویی که با همکاران در ایالات متحده امریکا انجام می شود از طریق گفتگو های علمی نزدیک همواره در حال     توسعه می باشد.