شیرینی بخورید و لاغر شوید!!!

ریپورتاژ آگهی

 امروزه شیرین کننده‌های کم کالری مثل سوکرالوز، برای فروکش کردن هوس شیرینی، مثل یک معجزه عمل می کنند و اگر در تلاش برای کاهش قند خون‌تان هستید، شیرین کننده‌های کم کالری می‌توانند نقش بسزایی در رژیم غذایی شما داشته باشند.

شاید زمانی که در میان دغدغه های روزمره تان غرق هستید و حسابی درگیر مشغله های کاری می­شوید، یک نوشیدنی گرم و دلچسب همراه شیرینی و یا شکلات مورد علاقه‌تان خیلی بچسبد و حتی به مهمانی‌های ما گرمای بیشتری ببخشد و بحث‌های دوستانه ما را داغ تر کند.

بدون شک خوردن شیرینی یکی از هیجان انگیزترین لذت‌های زندگی است! اما همه ما می‌دانیم که مصرف قند و شکر برای افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند، مجاز نیست؛ حال با این شرایط چه باید کرد؟ مگر می‌شود شکر و شیرینی را حذف کرد؟ بهتر است بدانیم که می‌توانیم با انتخاب هوشمندانه محصولات کم کالری، راه مناسبی را در پیش بگیریم!

 

 

گاهی اوقات ممکن است به هر دلیلی خودمان را از لذت ساده، شیرینی خوردن، محروم کرده باشیم، اما بهتر است به خودمان خیلی سخت نگیریم! با تهیه‌ شیرینی‌های خانگی، غذاهای لذیذ و دسرها، بدون نگرانی از میزان دریافت کالری با شیرینی‌ها آشتی کنیم. تنها کافیست شکر را با شیرین کننده‌های کم کالری جایگزین کنیم! تحقیقات نیز نشان داده است، مصرف "شیرین کننده‌های کم کالری" برای افرادی که می‌خواهند وزن کم کنند و یا مبتلا به دیابت  هستند، بسیار مفید می‌باشد.

طبیعتاً ممکن است ما به خاطر قرار گرفتن در خانواده دیابت، قید بسیاری از هوس‌های دوست داشتی و لذیذ را زده و به خاطر ترس از وضعیت قند خون، خودمان را از لذت آن‌ها محروم می‌کنیم. اگر عاشق چای شیرین، کیک پرتقالی و یا کشمشی هستید و اگر کافی میکس و هات چاکلت برای‌2تان یک میان وعده خیلی دل چسب محسوب می­شود، ولی به خاطر مقدار کالری بالای آن‌ها از خیر خوردنی‌های مورد علاقه‌تان گذشته‌اید، وقت آن رسیده با خیال راحت راه جدیدی را امتحان کنید!

باید در انتخاب محصولات شیرین و نوشیدنی‌ها دقت کنید. کافی است به جای قند و شکر در چای، "شیرین کننده کم کالری ماردین" را حتی در مهمانی‌ها و یا رژیم غذایی خود امتحان کنید! استفاده از این ترفندهای ساده و هوشمندانه می­تواند میزان قند دریافتی بدن را به حداقل حدود 10 برابر کاهش دهد.

"ماردین" سعی کرده است از طریق استفاده از "محصولات شیرین کننده کم کالری" که قابل استفاده در پخت شیرینی، کیک، دسر، شربت‌ها و مرباها است، لذت واقعی را برای هر سلیقه­ای فراهم کند. همچنین ماردین با هدف داشتن بهترین و سالم‌ترین زندگی برای خانواده‌های ایرانی، با تیمی متخصص در تولید محصولات رژیمی و دیابتی، شروع به کار کرده و ادامه می­دهد.

شما می‌توانید برای تهیه شیرینی‌ها و کیک‌های خانگی خود با استفاده از پودرهای شیرین کننده کم کالری، تنها با مراجعه به سوپر مارکت‌‌های معتبر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین "فروشگاه آنلاین ماردین" محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

یادتان باشد این شما هستید که می‌توانید با مصرف متعادل شیرینی و شکرهای کم کالری ضامن سلامتی‌تان باشید.